Un sondaj privind binele si raul


Cu incheierea anului si cu dezbaterea mai multor subiecte legate de ,credinta, iubire ,Dumnezeu ,existenta duhului  dupa deces a unei persoane,am observat ca viata nu o intelegem cu adevarat,  din multe puncte de vedere deoarece nu suntem egali nu gandim la fel  si nu avem aceeasi credinta fata de Dumnezeu. In aceasta lume totul se marginalizeaza la ceea ce poti face si la cat de sanatos esti ,dar pe langa acestea cu ce te-a inzestrat dumnezeu la nastere,cu acel simt dezvoltat pe un domeniu oricare ar fi.Am dezbatut problema existentei duhului dupa deces ,multe persoane au confirmat ca exista cu adevarat, ceea ce cred si eu ,multe nu deoarece au trait intr-un mediu prea dur ca sa inteleaga ce e viata dar avand experiente de viata pe care le-au trait dar care nu au putut sa si le explice.De aceia si-au exprimat ,ca nu cred in Dumnezeu ,deoarece nu au citit macar o carticica sau au ramas sa zic atei, deoarece parintii si chiar ei nu au incercat sa gaseasca raspuns la unele probleme legate de acele fenomene ce s-au petrecut in viata lor.Am intalnit si atei care nu cred in religie in Dumnezeu ,e alegerea lor ,sunt cei ce niciodata nici ei nici parinti lor nu au calcat pragull unei biserici,dar cu stupoare am observat din discutii existenta unei influente din partea divina dar ei nu-si pot dea sema ce e si nu catalogeaza ca a fi ceva legat de credinta .Am observat in studiul meu facut ca increderea in Dumnezeu se inparte in mai multe grupe,cei ce frecventeaza o biserica  ,cei bolnavi ,cei ce au avut experiente in care Dumnezeu lea aratat ce trebuie sa faca in viata,si cei ce nu cred cu adevarat.Am dezbatut multe subiecte  in viata de zi cu zi cu cei cunoscuti ,la fel si pe diferite pagini de site  din care pot sa zic ca cu aproximativ 60% cred si au credinta fata de Dumnezeu mereu , 15% cred in urma unor inbolnaviri cu o oarecare boala,17%cred in urma unor experiente extra senzoriale  traite in care Dumnezeu ii indruma in viata,iar restul de 8% nu cred in nimic desi si dintre ei au avut experiente in care cineva necunoscut  i-a ajutat in momente critice.Cu oarecare dezamagire acei 8% se inmultesc pe zi ce trece din cauza modernizari a venerarii satanistilor  prin aparitia a unor secte care aduc mari daune vieti prin predicile in care Dumnezeu e hulit si satana slavit.Ce pot sa va zic in aceste momente e ca acest studiu l-am facut pentru a intelege daca viata are doua sensuri ,un sens de a trairi pamantesti si un sens al trairi  Dumnezeesti ,ceea ce confirma ca viata Dumnezeiasca exista .Cei ce citesc aceste randuri le recomand cu caldura sa creada ce e mai bine, dar cu siguranta sa-l iubeasca pe Dumnezeu, sa faca o comuniune cu el , doar asa bucuria in sufletul sau duhul nostru va fi pururea.Multumesc tuturor pentru minutele acordate, pentru discutiile ,desi uneori au fost contradictorii dar eu cred ca totul vine de la ceea ce simtim si traim cu adevarat.Dumnezeu sa fie cu voi acum si in veci vecilor amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu