Doua inimi regasite


O sa incep a va povesti o intamplare cu adevarat reala ,ceia ce s-a derulat ca un vis un vis aievea ce poate uneori nu-i dam crezare din multe privinte .Aceasta este o poveste si mai mult pentru cei ce le-au trait cu adevarat aducandu-si aminte cu placere dar si cu un sentiment de frica de de ezitare poate deoarece numai cai ce trec prin asemenea momente poate sa-si dea seama cu adevarat  ce inseamna Dumnezeu ,credinta si destin.
Acest email pe care l-am primit incepe asa ,eram la Brasov am intilnit o fata ,m-am indragostit la prima vedere si credeam in dragoste  ,era totul pentru mine.A trecut timpul si cu trecerea lui aveam un sentiment ca ea ma inseala cu alcineva ,acea sclipire din privirile noastre parca nu era cum a fost la inceput.Am inceput sa ma rog la bunul Dumnezeu sa  imi arate adevarul la ceia ce ma framanta in adancul sufletului meu,dar nu am incetat sa o iubesc mereu .Prezentandu-ma la servici ca de obicei la aceiasi ora ,eu avand o icoana cu maica Domnului pe usa ,nu am trintit usa sau s-o bruschez sau sa ma ating de icoana cumva .Ea a cazut  brusc si colegi au privit si nu au mai dat inportanta deoarece  li se parea ceva obisnuit .Dar pentru mine a fost ceva ce ma  facut sa simt ceva ciudat ceva aparte si nu am mai continuat sa ma schimb si ma-m intors acasa avind un sentiment de frica. Inaintea ochilor imi apareau tote imaginile petrecute cu sotia mea.Gasindu-i pe amindoi a inceput certurile intre noi iar sotia a plecat la parinti ei lasindu-ma pe mine in apartamentu nostru .Dupa citeva zile a inceput calvarul pentru mine  telefoane de la prieteni de la sotie zicandu-mi iarta-ma si iar iarta-ma  ora de ora si in fiecare zi.Dupa o perioada de citeva luni am avut un vis ciudat in care eu ceream iertare cuiva, ceia ce nu inteleg   si nu stiu pentru ce ceream iertare.Iar replica pe care am primito a fost ,, cum sa te iert eu pe tine deoarece tu nu ti-ai iertat sotia,,.Pentru mine a fost un soc si mi-am zis trebuie sa merg sa-i zic ca-m iertat-o,ceia ce sa si intamplat. Fiind tarziu m-am deplasat la locuinta lor ,mia deschis tatal ei, am trezit-o neam uitat unu la altu si neam strans in brate puternic si nu neam zis nimic mult timp.Ii multumesc bunului Dumnezeu ca mia dat putere  si neam regasit traind fericiti in continuare. Dumnezeu ne-a daruit  un copil pe care il iubim enorm de mult.Pot sa zic ca Dumnezeu e mare si daca ne rugam la el ne indruma mereu pe calea pe care trebuie s-o urmam dar pentru asta trebuie sa ne dam seama de mesajele pe care ni le trimite.De asemene uitandu ma la icoana,nu sa spart, ata nu a fost rupta, iar cuiu la locul lui.Crezand in Dumnezeu mereu ne va arata greselile facute de fiecare parte, pentru a ne iubi a merge mai departe si sa fim placuti lui.Multumesc pentru minutele acordate pentru citire si care sint autentice .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu