Despre ingeri

Revin pentru a discuta tot despre ingeri despre cei carora  lea fost daruit de Dumnezeu pentru ai vedea ai simti a avea acea stare sufleteasca de ne egalat deoarece cu asa ceva nu ne intalnim la fiecare pas pe care il facem.Aceste fiinte  de lumina daruite de Dumnezeu pentru a ne ajuta de a avea grija de noi de a ne avea sub aripa lui pentru a ne incalzi sufleteste si a avea si emana si noi acea lumina launtrica care e de ne egalat.O sa va povestesc o intamplare adevarata care cred ca o sa fascineze si sa va puneti acea intrebare ,oare si eu pot sal vad pot sal simt ,as dori cu orce pret ,si pentru acei ce pentru ei nu inseamna nimic e bine ca sasi intoarca fata spre Dumnezeu ca sa descopere tainele sufletesti si dupa aceia sa critice sau sai dea cu pererea.Conversatia avuta cu acea persoana care a fost intr-o armonie sufleteasca zic eu si daruita de ai vedea o so public integral asa cum sa desfasurat .



Angel: pai dupa multa documentare despre ingeri am observat ca veneau sub alte forme, dupa studiul aprofundat despre ei stiam ce fel se poarta, si evident am vazut aceste semne , un exemplu ar fi (eu inainte aveam crize de nervi) si vroiam sa-l bat pe un tip ca m-a jignit de familie, si in drum spre acel tip un catelus alb mi-a iesit in cale dand din coada, si mi-a luat intr- o secunda toti nervii, asadar primele mele experiente cu ingeri s-au manifestat indirect
 Angel: dupa un timp ,dupa lungile mele rugaciuni la Dumnezeu, incepuse ingerul sa vorbeasca cu mine
 Angel: am remarcat ca ma aborda telepatic
 Angel: mereu cand aveam nevoie de ajutor sau aveam probleme
 Angel: imi oferea solutii
 Angel: si dupa ce rezolvam situatiile stiam ca este ingerul
 Angel: am inceput sa vorbesc cu el
 Angel: si imi raspundea
 Angel: mi-a zis ce nume are
 Angel: mi a exprimat fel de fel de idei dumnezeiesti
dorel vali: e fascinant
 Angel: da
 Angel: era o perioada ciudata
 Angel: prima data cand l-am vazut a fost la 13 ani
 Angel: era intuneric bezna de obicei noaptea
 Angel: pe atunci a trebuit sa dorm cu surioara mea in acelasi pat
 Angel: caci venisera niste musafiri in vizita
 Angel: si sora mea
 Angel: avea probleme cu rinichii atunci si daca se speria..sau se emotiona ii era rau
 Angel: de asta nu am trezit o
 Angel: desi acum as da timpul inapoi
 Angel: sa o fi trezit ca sa am cel putin un martor ca nu s nebun
Angel: chiar daca erau si alte consecinte ..ar fi vazut ce am vazut eu in camera
 Angel: si prima data
 Angel: eu nu prea dormeam
 Angel: adorm mai greu noaptea
 Angel: si am vazut o luminita pe hol
 Angel: aurie
 Angel: se plimba pe langa geam
 Angel: nu stiam prima data ce este
 Angel: si a intrat prin geam
 Angel: in camera
 Angel: s-a marit
 Angel: si s-a inaltat la tavan
 Angel: era imensa lumina
 Angel: era ceva gen ca si cum plutea o lumina sub apa
 Angel: asa facea
 Angel: se vedea ca si cum plutea o lumina
 Angel: am incremenit de frica
 Angel: nu mi venea sa cred ochilor ce vedeam
Angel: imi era frica pentru ca nu stiam ce era
 Angel: si inghetat de frica cum eram am inceput sa ma rog
 Angel: si am auzit o voce in capul meu
 Angel: "nu esti inca pregatit"
 Angel: si s-a diminuat lumina si a disparut
dorel vali: fascinant
Angel: a doua oara cand mi-am vazut ingerul a fost la 17 ani
 Angel: in timp ce faceam tai chi chuan
 Angel: in sufragerie
dorel vali: cum arata
 Angel: am remarcat ca ei sunt atrasi de tai chi
 Angel: pentru ca e un stil mai lent,lucreaza cu energiile din jurul nostru
Angel: si am facut repede o legatura intre tai chi si ingeri
 Angel: aveam obiceiul
 Angel: sa ma culc tarziu
 Angel: pe la 2 dimineata
 Angel: eram in sufragerie pe coltar
 Angel: si ascultam muzica
 Angel: am pus pe canalul VH1
 Angel: pe chillout moods
 Angel: si am adormit
 Angel: pe la 2 jumatate dimineata
 Angel: incepuse o melodie
 Angel: de la Enigma- mea culpa
 Angel: eu fiind fan enigma
 Angel: am tresarit repede din somn
 Angel: am dat muzica mai tare
 Angel: si am inceput sa fac tai chi
 Angel: am vazut prima data o lumina cu coada ochiului drept
 Angel: era albastra
 Angel: pe cand de obicei luminitele care le vedeam cu coada ochiului erau aurii
 Angel: si dispareau cand ma concentram la ele
 Angel: acum ma oprisem
 Angel: si am simtit o vibratie foarte mare
 Angel: simteam ca e ceva in fata mea
 Angel: aveam privirea indreptata spre perete
 Angel: si a aparut o ceatza
 Angel: albastra
dorel vali: dar fata
 Angel: m-am dat in spate pentru ca nu stiam ce este
 Angel: dar era foarte puternica prezenta
 Angel: si am vazut
 Angel: doi ochi imensi
 Angel: patrunzatori
 Angel: profunzi
 Angel: nu erau ochi de om
 Angel: clar
 Angel: erau foarte mari
 Angel: si prima data mi-am tras o palma..am zis..gata - oficial sunt nebun
 Angel: si dupa palma ..inca era acea privire in fata mea
 Angel: deci in acei aburi
 Angel: acea ceatza
 Angel: erau acei ochi
 Angel: si ma priveau dincolo de tot ceea ce insemn eu ca fiinta umana
 Angel: imi priveau direct in inima
 Angel: in suflet
 Angel: m-am apropiat
 Angel: de el
 Angel: am vrut sa l "analizez"
Angel: si am inceput sa ating acea energie
Angel: am bagat mana intre ochii lui
 Angel: si dintre ochi
 Angel: au iesit 2 degete de lumina aurii ca de raze ale soarelui
 Angel: m-au pipait in varful palmei
dorel vali: fascinant
 Angel: si m-a luat o caldura intensa..vibrationala...aveam fiori din cap pina n picioare
 Angel: m-am lasat in acea energie
 Angel: am intrat in el si mi-am intins mainile
 Angel: am simtit
 Angel: o imbratisare
Angel: ca o adiere de vant calda
Angel: cum m-a strans de umeri
 Angel: a fost.....
 Angel: coplesitor
 Angel: m-am dat pe urma in spate
 Angel: si m-am asezat jos cu gura cascata
 Angel: uitandu-ma la el
 Angel: a inceput incet incet
 Angel: sa se descopere mai mult
 Angel: il vedeam vag
 Angel: vedeam ochii si cama tat
 Angel: dar apoi
 Angel: am vazut
Angel: doua "contururi
Angel: de maini
 Angel: si de aripi
 Angel: de lumina
 Angel: albastre
 Angel: si a facut o chestie
Angel: a lasat mainile in jos
 Angel: si a ridicat aripile in sus
 Angel: semana tare mult cu o pozitie din tai chi...
 Angel: asta mi-a dat de inteles ca ma urmarise
Angel: facand ce faceam
 Angel: cum ziceam facusem legatura intre tai chi si ingeri...proiectul initiat de mine practic
 Angel: a intors la credinta,la Dumnezeu satanisti,drogati,oameni cu probleme sau crize de nervi la fel cum aveam si eu
  Angel: a ajutat multa lume
  Angel: si ma rugasem la Iisus
dorel vali: e bine
Angel: sa imi raspunda
Angel: sa imi dea semne
 Angel: daca e bine
 Angel: ca am apelat la aceasta metoda
 Angel: sa mi dea semne daca e buna pentru oameni
 Angel: si mi-a raspuns afirmativ prin multe semne
 Angel: timpul disparuse cand am vazut ingerul
 Angel: era deja 8 dimineata cand plecase
 Angel: nici nu mi-am dat seama cum au trecut acele ore
 Angel: si nu eram deloc obosit
 Angel: aveam o energie mare in mine
 Angel: si am simtit sa povestesc alor mei..care si ei au experiente
 Angel: si cu demoni am avut destule inainte de ingeri
Angel: dar nu ti-am zis
 Angel: inainte sa vad ingeri
 Angel: am vazut demoni
dorel vali: da
 Angel: cred ca e singurul aspect neplacut in domeniu
dorel vali: caut o experienta scrisa pentru care am fost criticat tare pe blog
 Angel: ajungand sa cunosti o parte,,,e inevitabil sa nu o vezi si pe cealalta


Cred ca destul de relevanta si cred cu tarie ca dragostea si credinta fac ca inposibilul sa fie posibil.
Re

5 comentarii:

  1. “Luati scutul credintei” (Efeseni 6:16)

    Scutul unui soldat roman îl apara din cap pâna în picioare. Era facut din fier, captusit cu straturi groase de material si îmbibat cu apa înainte de a merge la lupta. Prin urmare, sagetile arzatoare ale dusmanului se stingeau când îl atingeau. Întelegi ideea? Pavel scrie: “Luati scutul credintei cu care puteti stinge sagetile arzatoare ale celui rau”. Satan nu poate patrunde într-o inima care este curata, plina de Cuvântul lui Dumnezeu si întarita prin credinta. De aceea Domnul Isus i-a spus lui Petru: “M-am rugat pentru tine, ca sa nu se piarda credinta ta” (Luca 22:32). Credinta ta este atacata; ea este cea care trebuie hranita si alimentata; ea este cea care te sustine în luptele vietii! Domnul Isus a spus: “Aveti credinta în Dumnezeu!” (Marcu 11:22). El nu a spus: “Aveti credinta în ceva mai mare decât voi!”. Nu, El a spus “Aveti credinta în Dumnezeu!”

    Daca astazi te simti atacat, bazeaza-te pe aceasta promisiune: “El da tarie celui obosit, si mareste puterea celui ce cade în lesin. Flacaii obosesc si ostenesc, chiar tinerii se clatina; dar cei ce se încred în Domnul îsi înnoiesc puterea, ei zboara ca vulturii; alearga si nu obosesc, umbla, si nu ostenesc” (Isaia 40:29-31). Dumnezeu ne da fiecaruia “o masura de credinta” (Romani 12:3). Dar Iuda spune ca trebuie sa o dezvolti “zidindu-va sufleteste pe credinta voastra preasfânta” (Iuda 20). Credinta ata­cata este credinta în constructie. În luptele vietii descoperi daca ti-ai alimentat credinta sau daca ti-ai neglijat-o!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ingeri sunt scutu noastru ,ei sunt alaturi ne indruma dar nui ascultam de multe ori ,punem prea putin interes pe avertizarile lor ,sunt daruiti de Dumnezeu sa ne pazeasca .

    RăspundețiȘtergere
  3. acest articol este total eronat!
    .. uitati ca Satan a fost un inger de lumina, capetenie a ingerilor, uitati ca ingerii in biblie se aratau si vorbeau cu persoane care erau dedicati lui Dumnezeu, aveau o relatie specila cu El, ingerii erau trimisi de Dumnezeu ca mesageri,ei intodeauna sunt supusii voiei Lui.Daca duhurile intunericului te cauta ai nevoie urgenta de Dumnezeu, doar sangele Lui te poate curati de pacatele tale si iti poate da adevarata pace.Dumnezeu nu se scapa de probleme, ele sunt ingaduite, ca sa ne mareasca credinta, ce este un joc fara dificultati?! Oricare om a lui Dumnezeu relatat in biblie a trecut prin greutati, si asa a dovedit credinta lui. In Biblie este scris Faptele Apostolilor 4:12 În nimeni altul nu este mântuire: căci nu este sub cer nici un alt Nume dat oamenilor, în care trebuie să fim mântuiţi.”NUMELE ISUS CRISTOS . Este singurul mijlocitor intre dumnezeu si oameni asa ne spune Cuvantul lui Dumnezeu
    Căci este un singur Dumnezeu, și este un singur mijlocitor între Dumnezeu și oameni: Omul Isus Hristos, 6 care S`a dat pe Sine însuș, ca preț de răscumpărare pentru toți:1 Timotei Capitol 2
    cred ca exista ingeri si ca sunt fiinte create de Dumnezeu, dar nu lor trebuie sa le cerem ajutorul, nu de ei trebuie sa ascultam, nu lor trebuie sa le cerem parerea.. ci Lui Dumnezeu, unicul Creator..

    RăspundețiȘtergere
  4. ..dorel daca intr-adevar cauti subiecte tari despre ingeri,fascinante,,le gaseti in biblie, doar cele revelate de Dumnezeu sunt cu adevarat autentice,, inteleg dorinta ta dupa mai mult.. totusi nu la oameni gasim raspunsul ci doar la Dumnezeu,,.Isus a spus„Eu sunt calea, adevărul şi viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine” (Evanghelia după Ioan 14:6).De ce cauti alte portite cand exista doar una.. Crede si implineste cea ce Domnul Isus ti.a cerut si vei avea viata vesnica..si veilocui langa El in paradis, alaturi de ingeri, heruvimi, serafimi, si toti cati il iubesc si il preamaresc in ceruri!
    Matei 7:13-14
    Intraţi pe poarta cea strîmtă. Căci largă este poarta, lată este calea care duce la pierzare, şi mulţi sînt ceice intră pe ea. Dar strîmtă este poarta, îngustă este calea care duce la viaţă, şi puţini sînt ceice o află.

    Faptele Apostolilor 17:10-11
    Fraţii au trimes îndată, noaptea, pe Pavel şi pe Sila la Berea. Cînd au sosit, au intrat în sinagoga Iudeilor. Iudeii aceştia aveau o inimă mai aleasă decît cei din Tesalonic. Au primit Cuvîntul cu toată rîvna, şi cercetau Scripturile în fiecare zi.., ca să vadă dacă ce li se spunea, este aşa. Studiau scriptura zilnic, asta trebuie sa faci si tu ca sa vezi adevarul,,
    1 Timotei 4:16
    Fii cu luare aminte asupra ta însuţi şi asupra învăţăturii, pe care o dai altora: stăruieşte în aceste lucruri, căci dacă vei face aşa, te vei mîntui pe tine însuţi şi pe cei ce te ascultă.
    Ioan 14:6
    Isus i-a zis: "Eu sînt calea, adevărul şi viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl decît prin Mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Indrumarea e buna dar oare cercetam cu adevarat pe Dumnezeu ,el doar nu ne vorbeste acum nu ne indruma ,inclina sa zic 100% ca da ,doar sal ascultam sal iubim si sal intelegem ,e ceia ce ne cre ,nu mare lucru credinta ,iubire si unitate si ascultare .

    RăspundețiȘtergere