E trist, e foarte trist sa vedem zi de zi dezbateri pe o tema pe care multi nu o inteleg ,manipularea psihologica a unei persoane.Zicem ca e trist deoarece de o saptamana nu se mai termina cu acest subiect care a ajuns subiect national si care din pacate aduce mult rau tarii deoarece noi din tantar facem armasar precum e zicala ,e trist ca in aceste momente zic eu cruciale deoarece tara se confrunta cu problema mari la nivel de somaj la nivel de asimilarea de bani nerambulsabili,noi ne ocupam de manipulare psihologica .Am ajuns la un punt culminant atat deoarece  multi oameni din parlament cat si televiziunile si presa dezbat aceasta problema,iar ceea ce ar trebui sa dezbata inbunatatirea traiului, eliminarea pe cat posibil a munci la negru ,si distribuiri de materiale benefice  care sa ridice moralu populatiei nu sa-l coboare precum se intampla.Se discuta de psihologia manipulari , exista dar cum zicem in materialului publicat anterior,  nu multi cred desi exista dar aceasta nu trebuie generalizat in asa masura .Noi  ce am invatat de la democratie e ceva rau deoarece am observat ca de la revolutie si pana acum tot ce se intampla aici e aievea ca un vis .Mereu am aratat la stiri in presa si parlament mereu ce e mai daunator nu ceva ce sa stimuleze creativitatea si depasirea cu bine a greutatilor zilnice cu care ne confruntam.Am ajuns acum tara fantomelor , tara cu conducatori  psiho paranormali si fara discernamant in solutionarea de proiecte concrete pentru inbunatatirea traiului zilnic.E putin poate ce am scris in legatura cu ce se dezbate dar e suficient deoarece ce e mult dauneaza si voi de asemenea puteti comenta aceasta dezbatere.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu