Noi s-i pentru noi doar despre pacea sufleteasca.

Sa iubim pe cei de langa noi ca pe noi insine, caci ei sunt precum noi, un trup, un suflet si un destin ales de Dumnezeu.Ce e aceasta viata ?Cum se deruleaza ea? Cum o influientam noi ?Cine suntem si ce vrem noi de la noi? Privind in interiorul nostru vedem altceva vedem celulele ce formeaza acest corp ,vedem cum ele reactioneaza la vreme de boala fara ca noi sa stim cum reactioneaza mecanismul vindecari .Vedem cum corpul nostru e dotat cu suflet daruit de Dumnezeu si care ne da discernamantul in toate ce facem .Fara el am fi pierduti am fi precum legumele doar simple creati fara nici un rost major in a dezvolta ceva bun si folositor. Suntem frumosi suntem parte barbateasca si femeiasca si avem de toate .Dumnezeu ne-a inzestrat cu de toate,iubire, o credinta si un destin. Suntem frumosi ne iubim ne adoram uni pe alti dar uneori lasam ca totul sa se deruleze pe cum am vrea spre binele nostru.Dar sa nu discutam acum despre rautate.Sa vedem doar partea buna a lucrurilor care ar trebui sa fie mereu in fata noastra.Precum celula repara ranile noastre fara ca noi sa ne dam seama asa ar trebui sa reparam si noi greselile sufletului fata de cei de langa noi ca armonia pacea si iubirea sa dainuie mereu.Viata e un curs firav de la incepere la sfarsit. Trecem prin toate stadiile repede si parca nepasatori dar la sfarsit privim totul cu alti ochi si cu alta gandire zicandu-ne noua insine de ce nu am facut asta ,de ce nu am ascultat asta, de ce am facut rau ,de ce nu am iubit asa cum trebuia ,de ce nu am dat iubire precum am primit si multe alte reprosuri noua insine .De ce nu am crezut in Dumnezeu precum ar fi trebuit pana acum ,dar vad ca acum totul e doar vis viata insai e un vis din care doar la despartirea de acest trup il simtim cu adevarat sau in apropierea lui.Sa ne imaginam o lume buna unde sufletul plange de bucuria de care ne inconjoara la tot pasul ,sa plangem la nasterea uni copil dar si la moarte sa plangem la orice eveniment dar doar de bucurie nu de tristete stiind ca cel ce vine pe lume e daruit de la Dumnezeu dar tot el se intoarce doar la Dumnezeu .La o noua iubire si la vesnicie sa plangem de bucurie cand am intalnit perechea sa plangem dar lacrimile din acea bucurie se vor transforma in diamntele sufletului si cu ele vom parasi lumea aceasta cu fruntea sus de bucuria sufletului si a trupului care a trait mereu in o fericire launtrica si mereu datatoare de cele mai mareti idealuri ale credintei fata de creator si fata de fiinta noastra firava si gingasa..Asa precum cuvintele frumoase si evenimentele care aduc bucurie in sufletul nostru asa si noi la randul nostru sa aducem bucuria tuturor celor de langa noi sufletul lor sa planga de bucurie gasind pacea interioar si care in cuvinte nu poate fi descrisa .Pacea bucuria si dragostea sa fie alaturi de toti mereu si necontenit ,Dumnezeu sa ne ajute .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu