De ce incercam sa fim buni daca mintim 
De ce cautam iubire daca noi nu daruim
L-am gasit pe Dumnezeu dar ura nu am alungat-o
L-am gasit pe Dumnezeu cu el sa fim mereu
Suntem am fost si vom fi aievea ca o frunza intr-o padure de spini
Suntem  un fir de iarba intre maracini
Lacrimi curg mereu pentru iubire si un alt tel
Lacrimi si suspini pentru o viata cu Dumnezeu si alt destin
Sunt eu esti tu si o lume de vis
Sunt eu esti tu si totul l-am zis
Ce frumos ce armonie ce tristete ce bucurie
Toate ne inconjoara toate ne sunt daruite noua
Dar sa alegem ce e mai bine 
Ma iubesti te iubesc si noi il iubim 
Lacrimi si suspini
Sant eu esti tu si Dumnezeu ce ne-a unit
In viata sa avem doar bucuri 
Nu credem, nu ma iubeai, nu ma intelegeai
Ma iubesti ma intelegi si pe Cel de sus acum il slavesti
Erai un spin acum un crin 
Eram  in namol ,dar ma spalat acel izvor 
Eu si tu uniti sa fim si sa ne iubim 
Caci Dumnezeu ne-a unit si toate sau inplinit
Viata fericirea unirea si acel alt destin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu