Mereu e ceva de spus despre religii

E trist sa citim in ziare si la televiziune o stire care de mult timp era ascunsa cu tainicie de un cult care se credea suprem in evolutia spirituala a omeniri .Pana nu de mult cu o fastuozitate si cu mari trambite rasuna mereu ,dar toate precum se vede erau de fatada erau aievea invers cu planul lui Dumnezeu de a fi o religie mare unita si stapanitoare.Chiar din randu discipolilor care de multi ani urmaresc cursu nefiresc al traiectoriei alese au decis sa vorbeasca si sa dezvaluie secretele care se ascund in spatele celei mai mari religii precum se credea de ei .Trist e sa observam ca in spatele marilor oameni religiosi care ar trebui sa ridice pe culmile inteleptiuni fata de Dumenzeu ,se afla de fapt mari necredinciosi si chiar poate mari atei dar care se ascund pentru a nu avea grija zilei de maine .Ne intrebam pana unde duce lipsa de respect fata de Dumnezeu ,desigur multi vor zice nu l-am vazut nu l-am atins ,dar daca noi nu credem ca vom face ceva nu vom face, iar de vom crede cu tarie se va inplini,asa e si cu credinta in Dumnezeu, de vom crede ne va ajuta si indruma de il vom huli ne va uita.Fiecare religie desigur vom zice are si uscaciunea ei ,dar cand uscaciunea e in varf e tragic deoarece e compromis tot la uscare.Am mai asistat si vom mai asista la multe intamplari cu final nefericit ,dar noi sa fim ,credinciosi , ascultatori fata de Dumnezeu pentru a inplini marea profetie ''EU V-AM CREAT  LA MINE SA VA INTOARCETI,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu