Postati si voi o intamplare asemanatoare



O intamplare aparete care se incadreaza in categoria mister si care m-a facut sa inteleg ca viata e alfel fata de ce credem noi ca e ,o viata pamanteasca,dar este si una dumnezeiasca nevazuta care de multe ori nu putem sa o explicam prin nici un mod unor persoane ,ne intelegand sau ignorand tot ce tine de asa ceva.Incep prin a zice ca ma aflam departe de casa parinteasca ,ziua a trecut normala ca oricare alta ,seara dupa ce am adormit un vis ciudat a inceput sa se instaleze in mintea mea ,era bunica care ma chema acasa de urgenta ca sami comunice ceva,aveam in minte mesajul ei dimineata cand parca acel mesaj ma anunta ceva nefiresc parca aveam o presimtire aparte ceea ce sa adeverit. la scurt timp am primit un telefon de acasa ,bunica decedase in acea noapte.Acea legatura astrala sa realizat in acel moment ,ceva ce doar dumnezeu poate esplice .Am omis sa zic ca eu am crescut la ea de ci\and am fost mic.A doua intamplare bizara sa intamplat cand s-a facut pomenirea de la biserica ,inainte cu o noapte de parastas cele doua degete de la mana dreapta sau ingalbenit miroseau a tigari de parca sunt un fumator inrait ,eu nu fumez in schimb, ea fuma ,un fior m-a cuprins in acel moment ,explicatia ,divinitatea exista cu adevarat.Acel canal exista intre noi pamanteni si divinitatea.

Un comentariu:

  1. Asa este, Dumnezeu ne vorbeste prin multe feluri, iar noi trebuie doar sa stim sa ascultam glasul Lui..

    RăspundețiȘtergere